hello babes

redan fredag igen! fredag den 13:onde, dock en mycket trevlig sådan.  än har inte något hemska icidenter ägt rum.. men kvällen är ung, kvällen är ung ;)

Solen gick upp på rätt sida idag och har vart generös med soligt väder till norrköping hela dagen. sing hallelujah!! Clarisen och jag tog tillfället i akt och låg i bikini vid poolen och hade det skönt. dock inget märkbart resultat på mig än.. fortfarande lika hemskt vinterblek så att folk måste kolla både en och två gånger för att urskillja om den är ett lakan som som ligger slängt i solstolen eller om det är malin med en vit bikini. 

 

Vinter halvåret är från och med idag över engligt mig och jag ska starta det väldigt smärtfritt och behaglit genom att åka till Turkiet imorron.  har dock lite minde roliga läxor som jag måste göra nu när jag är borta från skolan..     matte eller stranden. matte, stranden. matte, stranden? matte, stranden!? matte PÅ stranden?? :D hmm, det får lösa sig helt enkelt. 

 

well well, den här kvällen har vart nice och har spenderats på fräcka fröken med  clara, linda och latte :) men nu ska jag måla tånaglarna nu så jag kan gå barfota i turkiet.. (såna där badskor i plast är liksom inte min grej) ha en bra vecka och så hoppas vi på en hel massa uppdateringar på bloggen från clara nu när jag är borta :P haha, lycka till med olyckan idag snyggingar!

/ m

 

 

((Jag ska äta så jävla mycket kebab nu. jag ska äta kebab till frukost! TURKIET!, jag hoppas på ett varmt välkomnande imorron med karavan, kebab på sliverfat, folkdans och hela köret. tack på förhand. ))

image42


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback