There's a bar if you'd like to go

Dagens frisyr:  hm..det va en fläta från början
Dagens smink: mascara, en "täck-kräm" som jag har tagit av Clara. mohaha
Dagens klädsel: nudie jeans, vit skjorta, + röd stor kofta
Dagens händelse: har fått världens sötaste lilla tröja av min pappa
Dagens planer: ska iväg på personalfest ikväll :D mycket trevligt gäng på hotellet måste jag säga. ska självkart inviga min nya tröja..!
Dagens vill ha: den löjligt snygga klänningen från victoria arena
Dagens saknad: clara, fräcka fröken
Dagens drog: KAFFE kaffe kaffe
Dagens tråkigaste: gå upp tidigt och att det regnar hela tiden
Dagens finaste: min äppelkaka är fortfarande mycket, mycket fin! haha
Dagens måste:  vila NU! så jag är pigg tills ikväll
Dagens dricka: Champagne ?
Dagens köp:  köpte mig en varm choklad när jag va och fikade med steffi och erik förut.. den va otroligt äcklig!
Dagens mat: jag har förbeställt carpaccio och sedan någon typ av fisk. ska bli gott!
Dagens kärlek:  kärlek till min pappa. Och självkar lite kärlek till kanye wests DJ. Jag är fortfrande barnsligt kär!
 - A-trak, PUSS PÅ DIG ;)
Dagens mående: jo tack, bra!

image97

Kommentarer
Postat av: Claraa

Sweet pic :D

Postat av: evelina

filmen är så bra!

2007-11-08 @ 16:49:23
URL: http://evelinafredbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback