måndag

Hej hej. förlåt för dröjande inlägg men det har varit mycket i vägen antar jag :)
jaja, allt glider på som vanligt. vill ha vår NU! eller ska vintern ta dö på oss alla innan den är slut??
så enormt mycket jag vill ha nu ju. det lär ju inte finnas nått mer underbart än vårmode?
Det är likosm bara värmen som saknas!
om cash flowet tillåter så skulle jag gärna investera i en helt ny garderob men med 1050 i potten så får det nog bara bli en önskan tills vidare :P 
Men önska är ju gratis! right?


132997-27

Walk in closet någon? eller är det bara jag som blir avundsjuk?
värsta sjukdomen som finns by the way.

annars så.. va finns det att rapportera? jag hoppas på en trevlig vecka, ser just nu ut att vara lite händelselös men det går ju att ordna :)  
skulle tränat idag men det blev en fika. ojsan.. tar igen det imorron! hehe eller nått. hade iallafall med mig kläder å grejer till skolan så det är ju ett steg i rätt riktning ändå.



later babes!
pusspusssss/ mal

Kommentarer
Postat av: Emilee

En walk-in closet är en stor dröm :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback