Lägesrapport - Göteborg

aa.. jag, (malin), håller förtillfället till här i göteborg.
Inte helt fel, inte helt fel.
jobbar gör jag faktiskt så att ingen ska gå och tro att jag har det hur kul som helst, och springer på stan varje dag :P
nej, jag sattsar strot på min kariär nu.. , som frukost värdinna dock. men det är ju inte fy skam :D
jag gillar det där med förkläden, torka bord, skrubba plåtar, fylla på ost, koka ägg, rengöra diskmaskien och frosta av frysen..........

har varit här i drygt en vecka och återvänder på torsdag. efterlägtat..! efterlängtad?
allt är som det ska här hur som helst. inga konstigheter alls :) allt bra på hemmaplan?
lördag är veckodagen vi är på nu och det är ju trevligt! mysmiddag med familjen lär det blir och sen kommer jag antagligen somna i soffan :P ska upp halv 6 imorgon igen så lite välförtjänt sömn kan nog vara bra för min del. höhö :P

kärt återsenede på torsdag då gott folk!
/m



Bjuder på det här: fågeljävel sket på mitt ben i parken.. NASTY!

image77

image78
fulaste skatan jag någonsin sett...

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ohh jag vill också ha bruna beeen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback