tisdag

hello darlings :D
precis klar på frukosten nu och har just blandat ett glas oboy till mig själv.
Blandar och blandar tillsammans med ganska blandade känslor.
snart åker jag ju hem..?
det känns ju lite konstigt. både skönt och lite tråkigt faktiskt.
har trivts bra här i göteborg under de här två första veckorna på lovet och jobbet har varit förvåndandsvärt kul!
mycket trevliga shoppingrundor varvat med picknickar vid delsjön och slotsskogen :)
dock skönt att komma hem och tillbaka till verkligheten (bestående av my sweetheart family, kickass clara, schenkan, missa bussen, siggevovven, dålig shoppning, fester räknat i tiotal, caffelattar i hundratal då eller?, oräknligt många glas proviva och allt annat sådär typiskt norrköpingsaktigt).
Min säng är efterlängtad och det ska bli skönt att få komma ut till landet också. finns inget bättre än arkösund på sommaren. right?

snart midsommar också, bara ett par dagar kvar. va ska man göra? va tar man på sig? ska det bli regn? eller kommer solen va generös? mat? sill eller grillat? vad ska man ta? regnkappan och sydvästen, ska man ta med dom fall i fall? vattenfast mascara kanske är lika bra? stan eller landet, hemma eller borta? fest eller... fest? nubbe eller tetravin? vilket passar bäst? nya bekantskaper eller det gamla goa festfolket? högklackat eller rent av barfota? vit klänning..? riskabelt? klänning överhuvudtaget?
midsommar.. va fan. överskattat eller underskattat, bestäm själv. men varför inte lika gärna ha så kul som det bara går när man ändå har en anledning till det.


SNART KOMMER JAG HEM <3
/malin

image79
ja ni vet,, fräcka?

image80
sigge gullet .

Kommentarer
Postat av: Peaches

Kul att du gilla Götet!!

Postat av: Tilda

själv håller jag på och göra nudlar ;D

2007-06-19 @ 12:46:09
URL: http://ttildus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback